مقالات آرشیو خبر ها
گل فرانسوی ، دفاع ایتالیایی [+ نمرات بازیکنان یووه مقابل آتالانتا]

گل فرانسوی ، دفاع ایتالیایی [+ نمرات بازیکنان یووه مقابل آتالانتا]

در مورد تیمی که 17 پیروزی در 18 بازی اخیرش به دست آورده چیزی باید گفته شود، پیروزی 2‐0 برابر آتالانتا که روی دفاع تمرکز کرده بود و در حمله چیز خاصی بروز نداد، به نظر می رسد هیچ تیمی نمی تواند از پس یوونتوس و ذهنیت پیروزش بر بیاید.

 

یوونتوسی ها بعد از اینکه برابر اینتر نمایشی شرم آور ارائه کردند، برای بازگشت به روند پیروزی کاملا مشتاق بودند و همه ی بازیکنان با نمایشی کامل برای موفقیت تلاش کردند، واقعا خاص است که ببینیم ماریو مانژوکیچ در دفاع کمک می کند و آندره آ بارزالی گل برتری را به ثمر می رساند. با این حال، اگرچه که کیفیت برتر بانوی پیر باعث پیروزی اش شد، آنها بسیار پر اشتباه بودند و حتی در طول بازی اذیت شدند.، جایی که شاگردان ادی رخا تلاش می کردند که با نفوذ از کناره ها و سانتر کردن راهی برای غلبه بر یووه ی سازمان یافته پیدا کنند. یوونتوس باید مطمئن باشد که می تواند در تمام بازی متمرکز بماند، حتی وقتی رقیبش خیلی قدرتمند نیست زیرا گاهی شانس تنها چیزی است که می تواند شما را غافلگیر کند.

 

آتالانتا امسال در گلزنی مشکل داشت و عملکردشان در بازی دیروز ثابت کرد که چرا دقیقا نمی توانند امتیازات حیاتی برای جلوگیری از سقوط به سری ب را کسب کنند. با این همه تا وقتی بازیکنانی مثل ماریو لمینا روی نیمکت یوونتوس نشسته اند و آماده اند که کمکی به مانند آنچه او ارائه کرد انجام دهند، واقعا چطور می توان جلوی بانوی پیر برای گرفتن یک اسکودتوی دیگر را گرفت؟

 

امتیازات بازیکنان:

 

بوفون: 7، در برابر تیمی که از لحاظ هجومی بی اثر بود به ندرت مجبور به انجام کاری شد، اما همچنان متمرکز باقی ماند و در انتهای بازی یک بار توپ حریف را دفع کرد.

 

لیختشتاینر: 6، این بازیکنن سوییسی همیشه می تواند به خاطر هوش تاکتیکی و دوندگی اش برای جلو بردن تیم مورد اعتماد واقع شود.

 

بونوچی: 7، یک دفاع وسط با کیفیت بی نهایت، او روز عالی دیگری را پشت سر گذاشت، اگرچه به ندرت بهدردسر افتاد، وقتی در کنار یک دفاع آخر مورد اطمینان دیگر به کار گرفته می شود، کیفیتش حتی بیشتر به چشم می آید و خیلی عالی بازیخوانی می کند.

 

بارزالی: 8، یک مدافع عالی، یک رهبر و مردی که گل اول را به ثمر رساند. بارزالی بازیکنی باهوش است و با ریسک کردن، جلو آمدن و گل زدن این را نشان داد، یووه خوش شانس است که او را دارد.

 

اورا: 6، اورا معمولا از اینکه سری آ‌ چگونه به او یاد داد که بهتر دفاع کند صحبت می کندو برابر آتالانتا او روی این موضع تمرکز کرده بود و از لحاظ دفاعی محتاط بود تا امنیت تیم حفظ شود.

 

خدیرا: 7، او در ارائه ی کیفیتی که برای آن پست مورد نیاز است بهتر عمل کرد اما تیم حریف هم موقعیت های خوبی برای ارایه ی اینها در اختیارش گذاشت. او نیاز دارد که بیشتر به چنین فرارهای رو به جلویی مبادرت کند تا به فشار حمله اضافه نماید.

 

مارکیزیو: 6، یک بازیکن قابل اعتماد همیشه کارش را انجام میدهد، اما برای اینکه بیشتر از آن چیزی ارائه کند مشکل دارد. دوست داریم او را در پست قبلی اش ببینیم و شاید کس دیگری به عنوان رجیستا به شکل آزمایشی بازی کند.

 

پوگبا: 6، هنوز برای بازینکی در این ابعاد زیادی احساستی است، به راحتی تحت تاثیر قرار می گیرد و حواسش پرت می شود، وقتی اعصابش به هم می ریزد و یا احساساتی می شود، می توان به راحتی او را از جریان بازی خارج کرد، باید یاد بگیرد چطور همیشه به خودش انگیزه بدهد، همانطور که یک بازیکن پیروز این کار را انجام می دهد، اما با این حال تماشای او وقتی دفاع مقابلش را پشت سر می گذارد هنوز دیدنی است.

 

پریرا: 5، در مورد پستش هنوز کمی گیج است و نمی داند چطور با دیبالا همکاری کند، او هنوز متوجه نشده که چطور بهترین کیفیتش را در این پست به نمایش بگذارد که البته با توجه به مدت طولانی که از تیم دور بوده قابل فهم است، اما با این حال هنوز هم توانست چند حرکت جالب انجام دهد.

 

دیبالا: 7، هوش و تکنیک او را نمی توان زیر سوال برد او آنقدر در طول موج متفاوتی نسبت به هم تیمی هایش بازی می کند که در نتیجه ی آن نمی توانند آنچه که او همواره برای درخشش نیاز دارد به دیبالا ارائه کنند.

 

مانژوکیچ: 7، یک مهاجم سخت کوش که به شکلی بی امان برای کمک به تیم تلاش می کند. او در حمله هم تلاش بسیاری می کند، همواره توپ را حفظ می کند و در عین حال بر می گردد و در دفاع هم کمک می کند.

 

تعویضی ها:

 

لمینا: 7، گلش ارزش این را دارد که 1000 بار بازپخش شود، او که به تازگی از مصدومیت برگشته، عزم و استقامتش را را قبل از اینکه گل بسیار زیبایش را بزند نشان داد و تکنیک و مهارتش را به رخ کشید.

 

ساندرو: او در پستش توانایی های بالایی دارد اما اگر تنها یک نقطه ی ضعف داشته باشد این روش بی پروایی است که برای بازی دارد. او گاهی کارهای احمقانه ای انجام می دهد که میتواد بالقوه به تیم آسیب برساند.

 

موراتا: تنها 3‐2 دقیقه در زمین حضور داشت

 

مینا روزکی , ESPNFC


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: